Продавець MULTISHOP Світ Потрібних Товарів розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
207 відгуків

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаДоставка "Нова Пошта" Термін формування та відправлення замовлення 1-2 дні робочих дні. Термін доставки 1-2 дні. Вартість доставки: у поштомат – від 50 грн. у відділення по Україні – від 50 грн. адресна доставка кур'єром до дверей – від 50 грн. Після надсилання замовлення, вам прийде на телефон SMS-повідомлення з номером ТТН. Ви зможете відслідковувати статус відправки на сайті «Нова пошта» або у мобільному додатку «Нова пошта». Після надходження посилки до пункту видачі ви отримаєте відповідне повідомлення про прибуття посилки. Способи оплати Пром-оплата Онлайн оплата вашою картою visa або mastercard, надійність гарантовано платформою prom.ua. Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay Онлайн оплата вашою картою visa або mastercard, оплата реалізована через надійний сервіс WayForPay Післяплата "Нова Пошта" Ви можете оплатити товар готівкою чи банківською картою при отриманні у відділенні "Нової Пошти"
  • Магазини Rozetka

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата

Гарантія:

ПРАВИЛА ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ

1. Протягом гарантійного терміну Продавець забезпечує безкоштовний
ремонт проданого товару.
2. Гарантійне обслуговування, перевірка якості Товару та ремонт
проводиться уповноваженими представниками продавця.
3. Гарантія дійсна за наявності правильного заповненого
гарантійного талону із зазначенням моделі Товару, дати продажу,
друку та підписи Продавця, підписи Покупця та документів,
що підтверджують факт покупки товару.
4. Тривалість гарантійного терміну становить 1 рік від дня
придбання пристрою та поширюється на мотори приводу
коліс, гіроскопи та материнську плату, а також 6 місяців на
аксесуари, АКБ та обчислюється з моменту придбання товару.

5. При зверненні Покупець зобов'язаний пред'явити письмову
претензію із зазначенням характеру та проявів несправності.
6. Фактична несправність або її відсутність визначається після
діагностики.
7. Якщо випадок визнається гарантійним, провадиться безкоштовний
ремонт Товару.
8. У разі визнання претензій Покупця необґрунтованим, товар
повертається Покупцеві разом із висновком про причини відмови
у ремонті.


Електротранспорт знімається з гарантійного обслуговування у разі :

- Наявність механічних пошкоджень корпусу, блок живлення;
- Невідповідність моделі, кольору або серійного номера, зазначених у гарантійному талоні;
- Втрати гарантійного талону або зі слідами виправлення будь-яких даних у ньому;
- Якщо є сліди стороннього втручання, сліди попадання води в блок живлення або сам пристрій або під час ремонту в інших СЦ;

Претензії щодо якості роботи не приймаються у разі :

- Попадання усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах;
- Обставинами непереборної сили (водяних стихій, ураганів, пожеж, землетрусів);
- Включення в одну розетку з потужним споживачем електроенергії, що викликає стрибки напруги (холодильники, обігрівачі, пилососи тощо) потужністю понад 1000 Ватт.

ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ НА:

- Акумуляторні батареї, виведені з ладу через порушення правил заряджання акумуляторів, описаних у цьому посібнику;
- Колесо та корпус також не підлягають гарантійному ремонту, оскільки можуть бути серйозно пошкоджені лише у разі неправильного та неакуратного використання Покупцем.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner